BALA TENTERA SAYA

February 2, 2012

[ TERKINI ] Result kemasukkan uitm bagi sesi March 2012

Bila ramai member2 yang dah continue dorang punya study, aku yang masih bekerja ni menggigil tepi katil mengenangkan nasib. Bukan saja tepi katil, tepi tingkap, kat meja makan, kat ofis and dalam toilet pun bole jadi. Bukan menggigil sebab aircond kat ofis sejuk tahap gaban tapi sebab tunggu result degree uitm yang akan keluar hari ni pkul 5 ptg jap g. heww

Kalau bab nervous jangan cakap la. Sbb aku memang hal2 macam ni memang aku terer. Seminggu tak tido lena weh. *Eh yeke? Em, dulu time nak ambik result SPM pun mau berpeluh2 tangan ni, ulang alik ke toilet je. Sama jugak macam sekarang. haish. Staff kat ofis ni dah naik hairan aku keluar masuk ofis.


Tipu la kalau aku cakap aku tak mengharapkan apa2 tentang keputusannya nanti. Sbb aku memang nak sangat continue stdy. Nak sama2 berjaya macam member2 lain. Tapi apa2 pun aku berserah padaNya. sebab aku hanya mampu merancang tapi Dia penentu segalanya. Klau aku tak dapat peluang kali ni, takpe la, mungkin Dia ada perancangan yang lagi baik untuk aku. InsyaAllah. Aku berserah padaNya sebab aku dah usaha dan doa sekarang hanya perlu tawakal je.

Oke lah. nak sambung buat keje. Ni kalau boss tau aku on9, mim mim pa wau sin. hewhewhew

p/s: sesiapa yang senasib dengan aku yang tunggu resultnya ptg ni jugak, good luck weh! Kita sama tapi mungkin kita tak senasib nanti.

baibai.

No comments:

Post a Comment