BALA TENTERA SAYA

December 30, 2010

AFF SUZUKI CUP 2010


semua orang nak tulis pasal bola. aku pun nak tulis pasal bolah lah. semalam aku tengok kat tv je. layan jugak ape kan. huh, tengok dengan kakak aku & adik2 aku. memang agak stress la tengok ngn dorang nih. yela, bila pmpuan2 dah tgok
bola, memang penuh dengan emosi la. mana taknya, camera man asyik nak focus kat cewek2 sana je. masalahnya yang hot2 je. berani focus kat bibik cina apek la weh.haha. (sowi, emosi lak) hikhik.
Tak kisah yang tu sume kan. yang penting, malaysia dah menang 4-2.. untuk pengetahuan semua, yang semalam tu AFF oke, bukan FIFA. haha..xpe2 mebi aku sorang je kot yang ingatkan macam tu.. hahah. tak pasal2 diketawakan oleh incik abang..hahaha. malu je. >.<




caya la. Safee

sorry, yang ni dah berpunya oke.
x caye?? tengok kat sni.. www.jejariruncing.blogspot.com


apa2 pun,
aku happy, m'sia dah menang.
ye, apa yang penting, semangat kesukanan kita rakyat m'sia.. bravo2..haha


2 comments:

  1. banggakan tqah bila m'sia menang....tp mcm x puas ati sebab kita kalah kat indon..klau menang kat dua2 tempat sure menang besar...nasib bek aggregate menangkan..

    ReplyDelete
  2. heheh. btul tu intan.
    pape pn kita dah mng. puas giler ah dapat tewaskan indon. hehe.
    :)

    ReplyDelete