BALA TENTERA SAYA

March 30, 2011

Ada bezakah?

assalamualaikum readers. eh2 ada ke yang sudi baca blog aku nih?. macam xde je. xpe2 aku blogging ni pun bukan nak kejar populariti ke $$$ ke. just suke2 lepas geram.

oke, pagi ni aku ada bukak Oh Media ! . then ada something yang menarik perhatian aku.



:: Siapa Nurul Ain Rusly ni? Kenapa tak berbogel terus je keluar Metro? Kesian.. (Faizal Tahir keluar tv buka baju kena ban. Tapi bila perempuan separuh bogel keluar paper macam ni, tiada tindakan. Apa ini semua? Diskriminasi ke atas kaum lelaki ke? Hahah!) (oh! Media)

aku sendiri tak faham. kenapa boleh jadi macam ni. wahai wanita, jaga la aurat anda. perhiasan anda hanya untuk suami je. ingat tu. aku ni nak nasihat lebih2 pun aku sendiri bukan la perfect sangat. tapi dah kalau isu2 macam ni, kita sendiri kena faham la. kita di Malaysia bukan oversea!

:: apa2 pun, anda buat anda dapat ! ^^



i lap u lah faizal ! coba satu !

2 comments:

  1. FT dedah pusat kene ban .. mungkin sbb dia xde six pack kot..

    tapi yg pempuan tu dedah paha, betis, singkat mingkat tak kene ban..

    tak adil ni

    ReplyDelete
  2. hah!
    tu la pasal!
    dunia akhir zaman.
    tanda2 nak kiamat.
    nauzubillah.

    ReplyDelete