BALA TENTERA SAYA

April 24, 2011

MISSING II

today (240410) has been 2 years, i miss him so much!

mesti korang pelikkan( x pelik pun buat2 pelik la) semalam punya entry pn lebih kurang sama macam hari ni kan. sebenarnya, hari ni genap sudah 2 tahun arwah suffian mninggal.ye, tarikh kejadian memang selang sehari je. cuma tahun yang berbeza. that's y aku cukup fobia dengan bulan april tau! em, ntah2 korang pon dah muak kan aku ni asyik cite sdih2 je. lagi2 pasal orang yang dah tak de. uishh, sape leh lupe beb orang yang pernah buat baik dengan kita, selalu ada time susah senang dengan kita, orang yang penah kita sayang, orang yang kita harapkan boleh jaga,bimbing kita kelak, tiba2 pergi dulu dari kita. sentap hati mak nak!

kalaulah arwah ada lagi:
  • mesti kitorang dah kawin. eh,slap mebi dah risik2 kot. (aku malas nk tekan backspace).
  • ada orang nak dengar aku membebel, ada tempat aku nk gigit(kalau aku geram/marah,aku suke gigit arwah.hah2 pk bukan2 la tu.gigit kat tangan la), layan kerenah aku yang bukan2 ni. (orang yang betul2 kenal aku tahu la camne).
  • mesti time ni kitorang tengah tunggu nak grad sama2.
  • banyak juga perubahan dalam hidup aku selepas arwah xde. bila datang bangi, g kolej ke hostel ke, mula la aku nk sedih2. ye ar. banyak kenangan kitorang kat sini. tapi sekarang aku dah sedikit lega sebab lepas ni aku dah TAK perlu lagi datang bangi. bukan niat untuk lupakan kenangan2 tu semua.tapi biarlah. benda dah lepas. tak elok dikenang2. iyo idok. apa2 pun semua 2 tetap dalam ingat aku. insayaAllah.

Al-Fatihah.

4 comments:

  1. yang pergi sudah sudah la. doakan dia selamat. :) peace.

    ReplyDelete
  2. jom join contest... http://isma-lovetowrite.blogspot.com/2011/06/contest-ayu-cardigan-topi-tampan_28.html

    ReplyDelete