BALA TENTERA SAYA

April 23, 2011

MISSING

Today has been 3 years i loss my mom and until now i wish i still have her. :(

kalau la arwah ada lagi, mesti:
  • ada yang selalu tanya kabar ktorg adik beradik. macam dulu2. duduk ostel, hari2 mak i call tau. tanya dah mkn ke, stdy mcm mana. tapi lepas 2 dah xde dah.
  • kalau duduk ostel dulu, bila bulan puasa je, mesti mak i hantar juadah untuk berbuka. sbb mak i tau makanan kat ostel tak best. nanti tak pasal2 kurus la anak dia sorang ni.
  • kalau arwah ada lagi, mesti hidup ktorang tak macam hari ni. mesti macam orang lain. seronok je aku tengok dorang. jeles tau.!
  • banyak sebenarnya perubahan selepas ketiadaan beliau. tapi x nak la cite satu2 nanti i sedih la.
apa2 pun, saya SAYANG parents saya. walaupun mereka dah xde. saya tetap bersyukur dengan ape yang saya ada sekarang. saya ada kakak, adik2 yang selalu ada bersama. :)



2 comments: