BALA TENTERA SAYA

September 28, 2011

I wish you were here.


Emak & Ayah: Untungnya mereka yang masih mempunyai emak dan ayah yang sentiasa mendoakan kesejahteraan anak-anak mereka. Yang sering menelifon anak-anak mereka bila berjauhan. Yang selalu ada bila memerlukan. Ah, indahnya. And now, I wish I still have both of them. I love them.

Kakna,Huda & Bat: Mereka harta yang tak ternilai yang pernah aku ada. Ketawa, menangis sama-sama. Yang selalu ada bila aku memerlukan bahu untuk meluahkan segala rasa. Yang sentiasa ada bila aku perlukan pendapat dan cadangan terhadap sesuatu perkara.Yang sentiasa ada bila aku memerlukan sokongan saat terjatuh. Aku sanggup kehilangan segala-galanya kecuali mereka.They knows who the real I am. I love them.

My cikgu: Terima kasih sebab u selalu buat I tersenyum. Bila pegang fon je mesti nak senyum2. am I falling in love with u? :) I tahu u busy, tapi takpe la, I faham and Im always believed on u. Please be with me. Hold my hand when I been tired, bewildered and lost. Show me the way when my path is all rough and steep. Hold my hand when I in hurt and pain. Shower you love and care. I love you.

Friends and relatives: Aku masih perlukan kalian. Terima kasih untuk segalanya. Pada yang sudi pinjamkan bahu bila aku sangat perlukannya. Bila memerlukan kawan untuk bershopping. Terima kasih. I love you.


p/s: Sengaja tak nak letak pict mereka2 sbb wajah mereka sentiasa ada dihati. InsyaAllah aku sentiasa mendoakan kebahagian mereka dimana saja mereka berada.

2 comments:

  1. ohh mycikgu:?? humm..
    i'm happy for you.. coz u had what u want now..
    i hope that u will always with him..
    hope he also can be with u 4ever,,

    ReplyDelete