BALA TENTERA SAYA

December 22, 2011

Excited

Assalamualaikum :)

oke, hari ni aku nak share something ngan korang.

Semalam dekat center Plaza Alam Sentral Shah Alam ni ada buat pameran daripada Pembangunan Wanita. Oke, dipendekkan cerita, aku n officemate aku ni sempat la singgah time lunch hour. Then, kitorang register untuk satu aktiviti ni. Sangat2 teruja oke bila tengok dorang menjahit patung2 comel. Memandangkan kitorang ni takde masa untuk duduk sekali joint dorang, so sorang akak ni bagi kitorang beg sorang satu supaya boleh buat sendiri kat rumah. Memandangkan jugak aku ni dah lama tak pegang benang and jarum, so boleh la lepas gian sorang kat rumah buat benda2 ngarut ni. kahkah. Oke, malas nak cakap, jom tengok hasilnya...




oke, disebalik words iloveyou, ada satu perkataan yang orang lain tak boleh nampak. Meh sini aku bocorkan rahsia ;)

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Tadaaaaaaaaa......


oke bai.. lariiiiiiiiiiiiiiii... *malu


2 comments: