BALA TENTERA SAYA

December 21, 2011

Memories


Korang dulu pernah buat camni tak?
1. masuk ke dalam bilik, lupa ape yang nak dibuat, keluar semula, baru ingat semula
2. masa kecil, lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit
3. masa kecil, fikir bentuk hati yang sebenar macam ni--> ♥
4. tutup peti dengan perlahan, sebab nak tengok bila lampu dia mati
5. cuba 'balance'kan suis lampu antara ON dan OFF
6. bila orang tolak kepala, kita akan ketuk dagu 3 kali.
7. alif lam lam ha. sape ambik kerusi saya berdosa.
8. bukak peti ais bahagian freezer, korek2 ais pastu makan.
9. kalau aku dulu pernah pakai owning tudung. funtion dia untuk bagi keras permukaan tudung tu. angin tiup pun tak goyang weh.

:: semua ni aku penah buat dulu. korang pulak macam mana? sama x? :)


oh satu lagi.. 'taknak kawan sudah,nama kau dolah tetek kau sebelah' kahkahkah

2 comments:

  1. sume aku pnh buat, kcuali yg ketuk pala lps kene tolak tu je. mcm penah tgok org buat, harini bru tringat blik. hahaha. lawak tu cm blue kot. nk ketuk skali arr.

    ReplyDelete
  2. hahaha. nampak sgt kpala ko x penah kena tolak weh. kahkahkah

    ReplyDelete