BALA TENTERA SAYA

July 19, 2010

impian saya...

1st of all, sorry sudah lama tak bukak blog nih..aku pn hmpir lupa yg aku ni ada blog..asyik usha blog orang len je..banyak sebenarnya nak cerita spanjang aku mnghilangkan diri nih..tapi biar la aku cite skit2 okeh.. okeh, cerita pasal hari ini, aku baru perasan yg aku mula ada impian.. ( xcially dah lama dah,tapi bru sekarang impian tu makin berkobar2) =) mcm cute lak icon nih..mcm aku...tttteeettt~ itu tipu oke..



okeh,2 3 hari lepas aku ada la duk usha beberapa blog nih, blog yg jual and promote cupcakes okeh...bknnya blog yg tulis ayat2 jiwang cite pasal mslah dunia la pasal pakwe makwe dorg la,bukan oke..aku x suke bca blog sebegitu...emm cupcake yg ada sssgggttt2 la cute miut oke..geram aku dibuatnya..huh meh aku kasi korg2 tengok antanya ye...ni aku curik dari incik google T__________T
















yg ni pallliiiinnggg aku suke!!







OMG!! funky giler keyh...geram aku..so bermulanya disini..aku tnam azam and niat untuk bukak 1 kedai kek..korg tolg2 la doakan keyh...mana tau 1 ari nanti jadi knyataan..hehehhe


oke ni plak kedai impian aku....



eh, slap la...ni ape..kek la...oke2 ni yg betul....


Kedaiku syurgaku...

Semoga ianya mnjadi knyataan suatu hari nanti...Amin..

InsyaAllah.. ;)







No comments:

Post a Comment