BALA TENTERA SAYA

July 21, 2010

rindu si Gumuk, si Panjang & si Blur ; dari si Hidung..

Ye! saya ssangat2 rindukan mereka!!!
what should i do??hmm nak balik...tapi jauh la nak blik..tambang je dah berapa...

saya rindukan mak saya,
saya rindukan ayah saya,
saya rindukan kakak saya, si Panjang
saya rindukan adik prempuan saya, si Blur
saya rindukan adik lelaki saya, si Gemuk
saya rindukan hero saya, yg dulu bnyak membantu saya bila saya dalam keadaan susah,sedih,sunyi..tapi sekarang dia pun dah 'hilang'..


tapi....


tak ada pe yang saya boleh buat kat sini tuk hilangkan kerinduan saya pada mereka..
saya kesunyian la kat sini..
masing2 sibuk dengan urusan memasing...
apa bleh buat...sabar je la..
biarlah saya pendam sorang2 kan...
lagipun tak lama lagi nak raya kan, boleh la saya jumpa mereka2 yang saya rindu..:)
tak sabarnya rasanya!!!
so, sekarang saya TAK BOLEH pentingkan diri sendiri...
kena sibukkan diri dengan keje2 yang mula menimbun...aseyment2..
go go chaiyuk!!!

:(

No comments:

Post a Comment