BALA TENTERA SAYA

November 26, 2010

saya sayang anda kawan.

halu.
malas nak cite pnjang2..
tapi kat sini aku juz nak luah kan yang saya sayang sangat kawan2 saya.
pada:

nabilah: thnxs kawan krna sentiasa ada untuk saya dalam susah dan senang. x sangka kan kita bleh jadi rapat macam sekarang. klau dlu kat skolah, mmang musuh la weh.haha.thnxs jugak sbb ang dah byk tolg aku dlm stdy, snggup ajar aku smpai aku paham n sampai aku dpt dean.thnxs kawan, aku sayang ang. <3

wani: sayang, thnxs pada anda yang slalu sudi dgar luahan hati nih yang kadang2 x betul n kadang2 termengata anda dalam x sedar.. tapi 2 suma hanya gurauan saya pada anda. xmau tacing2 keyh. thnxs atas pmberian koko pada saya. akan saya jaga sebaiknya. :)

hanum: mekasih, coz ko dah jadi peneman tidor malam aku di hostel sem nih yang penuh ngan memori pahit manis kita bersama.

farahi: thnxs sangat, sbb anda dah macam kakak saya yg sentiasa memberi nasihat & opinion slama kita kenal.
:: |nabilah |wani | farahi > thnxs atas clebrate bufday saya ari tuh.. sangat2 terharu. :)
incik butang: thnxs juga pada anda, sbb slalu mmberi snyuman pda saya wlaupun anda nih kdg2 sengal n gilenya..haha. terima kasih atas memori itu. <3

amalina& zima: korang mmg baik ngn aku w'laupun kesengalan korg x tercapai akalku..thnxs sbb korg pn dah byk tolg aku dari awl2 kita kenal lg.korg mbe 1st yg aku knal kat kptm nih.thnxs jgk sbb bg aku tmpang uma korg disaat umat islam lain sedang b'gembira mnyambut aidilAdha..haha, btw chill beb chill.
; ketahuilah kalian, yang saya sangat menyanyangi kalian. kalian adalah yang ke-2 penting & sebahagian dari hidup saya selepas family saya.
saya sangat sayang kalian. sangat sangat oke.
terima kasih,terima kasih & terima kasih.

; last but not least: jangan lupa setiap memori yang pernah kita cipta bersama. kalian sebahagian dari hidup saya <3

zima, ama, ema, syahrul, taufik, zahid, khalid & din ‎|The Mines, Serdang
(rindu saat2 macam nih lagi)



nabilah, wani ‎| Bukit Broga, Semenyih.
aku, incik butang & nabilah ‎|Bukit Broga, Semenyih


hanum, aku, farahi, fadz & nabilah ‎|Marriot Hotel, Putrajaya

:)

No comments:

Post a Comment