BALA TENTERA SAYA

November 29, 2010

yepii.

alhamdulillah akhirnya aku dapat ape yang aku target. malah lagi baik dari apa yang aku target.hehe

alhamdulillah result sem 5 dah keluar. Disini setinggi-tinggi penghargaan saya tujukan pada :-

  • family, kakak, adik2, atok , sanak saudara yang sering mndoakan kejayaan saya. yang sering mmberi semangat untuk terus menuntut ilmu. atas perhatian dan tunjuk ajar kalian.
  • kawan baik saya, Nabilah Saad yang begitu bnyk mmbantu sy dari suma segi termasuk stdy. Terima kasih kerana sanggup menahan setiap kerenah saya ketika anda sedang mmberi tunjuk ajar. *biasa la weh, aku nih kdang2 lambab pick up jugak* haha
  • kawan2 saya yang lain, farah, hanum, fadz, wani ,incik butang, budak2 sec11 & budak2 KPTM yang lain yg juga bnyak mmbantu saya. saya rindu kalian. gelak tawa kalian. saya tahu, ramai diantara kalian juga mndapat result yang cemerlang dan da boom kan. hehe. tahniah.
terima kasih, terima kasih & terima kasih. budi dan jasa baik kalian akan tetap saya kenang sampai bila2. sayang korang. :)

No comments:

Post a Comment