BALA TENTERA SAYA

January 23, 2010

ceritera sebuah kisah cinta

awak,


awak ingat tak lagi mula2 kita kenal dulu??

sebenarnya saya dah lama perasankan kewujudan awak,cuma awak je tak perasan sebab masa tu hati awak ada pada orang lain.ye la,sape la saya dihati awakkan..

awak cakap,awak mula perasankan saya time kita lepak2 dulu dengan sepupu awak kat depan hostel.sepupu awak tu juga la kawan baik saya dulu n sampai sekarang..time tu la kali pertama kita berbual2..awak cakap awak tertarik dengan mata saya pada malam tu..ye ke??awak saje je kowt nak ambil ati saya kan..


mulai dari malam tu,saya mula senang untuk terus berkawan dengan awak..

sampai la sekarang nama awak akan tetap terpahat dalam hati saya selamanya meskipun awak dah tak ada lagi kat dunia nih..


memang susah pada mulanya saya nak teruskan hidup nih lepas awak dah tak ada..lebih2 lagi di kampus..ye la,kita kan banyak habiskan masa sama2 kat kampus..tapi saya kuatkan semangat untuk terus hidup and belajar di situ..


sekarang sudah hampir setahun peristiwa tu berlalu,namun nama and wajah awak masih terpahat dalam hati saya..kenangan2 kita meninggalkan kesan yang mendalam dalam hati dan hidup saya sehingga sukar untuk saya melupai awak..


benarlah kata orang,cinta pertama terlalu bernilai bagi seseorang yang pernah merasainya.


nama awak akan saya ingat dan saya simpan jauh dilubuk hati saya..
maksu awak dan kawan baek saya

1st time kita keluar sama2 dengan sepupu awk kat kenduri sepupu awak kawen..


Muhammad Sufian Bin Mahadi

Kembali kerahmatullah pada

24/4/2009

semoga rohnya dicucuri rahmat..

Al-Fatihah..

Amin...

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hemmmmmm,,,,,
    aku pon sayang sgt kat ang... bukan sekadar kawan, tapi lebih dari seorang kakak dan adik...
    sepanjang kita study kat kolej... hanya dlam diri aku ni,,, aku kena jaga ang,,, mcm na arwah jaga ang dlu...maaflah klu kdg2 aku menyusahkan ang...
    dan sikap amik berat aku 2 merimaskan ang...
    just as be your 'sister'..
    just to adopt u as my family..
    please don't disappear from me as long as we still in BUMI ALLAH ini.
    I'm very2 sorry... with my mistake...
    please smile always...
    with your family, k.na, huda and bad...
    always chill, but still remember the worse thing maybe come out.... ^_^

    ReplyDelete
  3. thnxs frenz.
    ye, aku pn anggap ang lbih dri kwn.
    ang kwn bek aku dunia akhirat. insyaAllah.
    aku syg ang ketat2. :*

    ReplyDelete
  4. aku slalu mendoakan kejayaan dan kegembiraan....
    kawan2 aku...
    apepun aku rindu sgt saat2 kita buang masa... dlu2....
    lepak2...sma2... ngn wani, dan yg len..
    terutama arwah....:))))
    semoga sehat,bahagia slalu kawanku.. 0_^

    ReplyDelete
  5. thnxs thnxs thnxs.
    aku x penah ada kwn sbaik kowg.
    tacing weh tacing.
    sobsob...

    ReplyDelete