BALA TENTERA SAYA

January 23, 2010

siapa aku??

  1. sangat sayangkan family..mereka segala2nya bagi aku..
  2. aku ramai kawan baik.friendly kan??tak kira la lelaki atau perempuan ke semua baik..ala2 baikkkk punyer.........(trade mark dafi)
  3. member2 aku agk bengong and bangang tapi dalam kehidupan la..dalam pelajaran serious oke..ada yang best student lagi..konon la..
  4. aku anti dengan orang yang berdressing ntah apa2..kot ye pun kat luar ko tu free hair,lau kat klej ko pkai tdung,pkai la btol2..ni tak pakai tdung,tapi nampak rambut and pkai baju ntah apa2..tak pasal2 kitaorang yg sememangnya bertdung n cun nih gak dapat cop..tapi apa kan daya,itu kan hak masing2.. tapi tolong lah pakai elok2 sikit ye..x cantik macam aku xpe asalkan sedap mata memandang..haha
  5. konsentrasi. paling hebat aku concentrate lam klas 30min..lepas tu aku dah pening2 lalat..otak dah mula fikir benda merepek2..member sebelah jadi mangsa tuk diajak berbual..
  6. pengalaman bercinta? sekali je..sebab aku jenis yang setia..haha
  7. sangat suka semua jenis music..tapi tak da la lau over2 sangat..
  8. suka sangat memandu..w/pun dulu aku pernah pecahkan bumper depan keta mak aku,tapi aku x serik2..ye la kan experience is a best teacher??tak gitu?
  9. suka mengumpat.. jaga tepi kain orang len.. bad habit..
  10. aku cintakan lelaki..tak songsang disisi mahupun dikanan..

No comments:

Post a Comment