BALA TENTERA SAYA

January 20, 2010

mengimbau kembali zaman2 hingusan







selepas tamat saja sekolah menengah,aku terus melanjutkan pengajian kat kptm bangi.Antara peristiwa2 yg aku x dpt lupakan kat sekolah men n rendah dulu ialah:





kena buli: benda ni jadi time aku standard2 n bru pindah skolah kat kelantan dulu. budak baru masuk skolah baru,so ada je yang nak anti. mana taknya,budak kL pindah duk kampung.dipendekkan cerita,situasi dimana baru balik sekolah:





kakak: adik,kenapa baju ada cop tapak kasut nih?





adik:x da pa pe lah kak.





kakak:bek adik cakap btol2..





aku dah mula nak nangis..mana taknya dah la tak de kwn,kat skolah jadi macam ni plak..aku pn dgn mnahan tangisan n cite la one by one..habis je cite,kakak dah mula bengang,mana taknya adik ksayngan kena buli kowt.lau korg nak tau,kakak aku nih snior n plajar ksayangan guru besar k..kesokannya kakak trus jmpa budak yg buli aku 2..x pasal2 budak 2 dpt penampar n warning..hahhahaha.time 2 haapy giler aku wlaupn lam hati takut dowh..bdak 2 pun dah tak berani kacau lg..padan muka!!!kan dah kena..


my heroin..huhu


form 1: aku nih dulu xde la besar sangat..so ada je org2 yg nak ambil ksempatan kan..kawan pun dulu tak ramai..harapkan sorang dua tu ada la.dah2 mula nak buat sedih..oke2 bkn 2 yg aku nk cerita kn.yang aku nak share,1 kjadian nih yang mana maybe 1 dorm kitaorg x leyh nak lupa..nak tau pe?dorm bakti rentung!!!aik cam kenal je dorm bakti tu..hahahah 2 la dorm ktorg..rentung la weyh coz time latihan kbakaran sorg pn x trun malam tu..huh.suma tido mati.2 la sape x inform nak wat latihan 2..hahha.paginya,warden dah perli2 dah..besa la kn..




dah ada geng dah: nak kata kami hot kat sekolah dulu,xde la sangat..tapi lau orang sebut geng 7 may be kenal kot x pn sbut je bdak band yg brmasalah,sure da yg knal..hahahha. sebenarnya xde la wat geng pun tapi tiba2 je wujud. gelaran tu cikgu2 yang beri.nak tahu kennapa?nanti aku ceritakan di lain entry.geng ktorg nih jenis yg degil..pa pe hal,kitorg brsatu lam mmbuat keputusan..hahhahahah..oh ye,psal band 2,bukan ktorg x mnat,tp da la prob skit ngn ahli2nya..tp 2 cite lama keyh.. ny band ktorg:



gambar lama nih..johan keyh...cari la aku lau jumpa..hahah

kena rotan dulu aku tak de la pandai sangat.dapat pulak cikgu yg garang.salah sikit nak rotan.lagi2 aku ni bukan la student yang dia syg kn..trus trang aku ckp,cikgu ni pilih kasih sikit.mana taknya,ketua klas dulu pun dia bg kat anak buah dia..ia sudah trbukti di situ.




oke la korg aku cau dulu..daa,b nice.. ;p

No comments:

Post a Comment